Daca nu te costa nimic, faci o donatie?

Fiecare dintre noi am trecut, la un moment dat, pe langa o persoana mai putin norocoasa care, cu mana intinsa, iti cerea ajutor. Conform statisticilor, principalul motiv pentru care oamenii nu doneaza, fie catre persoane, fie catre organizatii, este faptul ca nu se stie cum este folosita donatia noastra.

Fiind una dintre cele mai importante marci de produse profesionale pentru ingrijirea parului, Wella Professionals considera ca are responsabilitatea de a sustine atat industria in care activeaza dar si intreaga societate. Romania se confrunta cu provocarea de a asigura tinerilor vulnerabili o educatie buna pentru ca ei, mai tarziu, sa isi poata construi un viitor mai bun. De aceea, prin proiectul Making WavesWella Professionals impartaseste tinerilor vulnerabili din România pasiunea, creativitatea și competenta in hairstyling.

Proiectul Making Waves fost lansat la nivel international in anul 2010 iar prima tara care a beneficiat de suportul Wella Professionals si Unicef a fost Brazilia. Absolventi ai centrului din Brazilia si-au gasit locuri de munca in saloane sau chiar si-au deschis propriile saloane. Mai important decat atat, au devenit independenti din punct de vedere financiar, lucru ce le-a permis multora sa-si imbunatateasca situatia familiala si sa depaseasca pragul saraciei. In Romania, primul Atelier de Formare Profesionala a fost deschis la Focsani, in luna septembrie 2013. Ionut Capatana, unul dintre beneficiarii Atelierului  de Formare de la Focsani ne-a impartasit din experienta lui: „Va spun cu mandrie ca fac parte din urmatoarea generatie de hairstilişti. Am ales sa particip si am vrut aceasta meserie din dorinţa de a face omul sa arate mai frumos! Este o mare oportunitate pentru noi. Suntem, cu toţii, foarte multumiti, mentorii sunt foarte atenti, ne invata fiecare pas care trebuie urmat pentru a face coafurile sa arate…wow!!! Sunt multe de spus, dar va invitam mai bine la fata locului ca sa vedeti cu adevarat ce se face in acest Atelier.”

Acum, ca stii ce se intampla cu donatia ta, nu mai poti folosi aceasta scuza pentru a nu dona. Te poti implica in programul Making Waves prin trimiterea unui SMS cu textul “COPIL” la numarul de telefon 8844 si astfel donezi lunar 2 euro. Campania este sustinuta si de Orange si Vodafone, nu se percepe TVA pentru cei 2 euro (decat in cazul cartelelor preplatite Orange).

Dar daca nu vrei, sau nu poti, face o donatie in bani, Wella Professionals lanseaza la nivel mondial campania #WellaSelfie. Fa-ti un selfie intr-o ipostaza care te inspira, posteaza-l pe facebook folosing hashtag-ul #WellaSelfie, iar Wella doneaza 5 euro pentru fiecare fotografie cu acest hashtag catre proiectul Making Waves al celor de la UNICEF. Fiecare like al acestor selfie-uri reprezinta inca o donatie de 1 euro.

Profit de acesta campanie pentru a deschide un concurs pentru voi, cititorii acestui blog. Pune in comentarii un link catre selfie-ul postat de tine pe facebook cu hashtag-ul #WellaSelfie si poti castiga produse Wella Professionals. Vom inchide inscrierile pe data de 19 iunie. Impreuna cu Ioana Zlatea, colega mea de la departamentul de marketing, vom desemna un castigator pe data de 23 iubie.

*donatia Wella Professionals in cadrul campaniei #WellaSelfie este limitata la valoarea de 100.000 euro.

It’s a new dawn

Un nou rasarit poate insemna multe lucruri. Dar rasaritul de astazi este cel mai important rasarit din viata mea. Este rasaritul zilei in care ea, cea mai draga fiinta din viata mea, renunta la ziua ei pentru a o face ziua noastra. Rasaritul de astazi reprezinta un nou inceput in viata mea: transformarea in viata noastra.

Astazi “I’m feeling good”.

 

 

Romania care mi-o doresc

Ziua de marti e una cu nu-stiu-cate ceasuri rele. Asa merge vorba, cel putin. Eu nu am fost niciodata superstitios: am continuat sa merg dupa ce mi-a trecut prin fata o pisica neagra (chiar am avut cateva pisici intunecate la blana in viata mea), am trecut pe sub scara/bara, nu m-am certat cu cei ce au pasit pe deasupra mea, etc. Poate nu sunt superstitios tocmai pentru faptul ca sunt nascut intr-o zi de 13, vineri.
Revenind la ziua de marti, imi propun sa conturez, in fiecare a doua zi din saptamana, o Romanie asa cum mi-o doresc. Asadar, imi doresc o Romanie in care institutia bancara, atunci cand mergi sa iti platesti ratele, sa te trateze ca inainte de a-ti fi fost aprobat creditul.
Tu ce Romanie iti doresti?

Mozaic – cadou – Nicu Alifantis

Daca am face un mic experiment prin care te-as ruga sa imi spui care este primul cuvant care iti vine in minte cand auzi “mozaic”, sunt convins ca te-ai gandi la orice, numai la Nicu Alifantis nu ti-ar fugi mintea.

Ei bine, vineri, 14 martie, ii voi oferi persoanei dragi de langa mine un concert Nicu Alifantis. Concertul de la Casa de Cultura a Sindicatelor din Bacau va incepe la ora 19.00 si este parte a turneului “Mozaic”, turneu care il va plinba pe Nicu Alifantis in 40 de orase.

“De ce Mozaic? Pentru ca este cel mai proaspat album, pe care-l iubesc ca pe un nou-nascut. Ce parinte nu-i poate dori odraslei sale tot ce-i mai bun. Vreau sa-i pun lumea la picioare, sa-l fac cunoscut, iubit, ravnit, cautat, laudat, pentru ca-i al meu si sunt mandru de el.

De ce 40 de concerte? Pentru ca anul acesta am implinit 40 de ani de cand slujesc neconditionat, cu mult drag, respect, iubire si recunostinta in fata Dumneavoastra, Publicul si va datorez insasi existenta mea artistica.

De ce 40 de orase? Pentru ca imi doresc sa fiu alaturi de voi, oriunde ati fi, asa cum si voi ati fost alaturi de mine toti acesti 40 de ani.

Este si va fi un examen greu, extraordinar de greu, pe care mi-l propun, ca pe o provocare si pe care, sper, cu ajutorul bunului Dumnezeu si al bunavointei Dumneavoastra, sa-l pot trece. Dati-mi o sansa, promit sa nu va dezamagesc”, spune Nicu Alifantis.

conform bestmusic.ro

Pentru a fi la curent cu intreg traseul “Mozaic”-ului, urmariti pagina de facebook a lui Nicu Alifantis.

Ne vedem vineri!

Alegere personala = prost?

Il cunosc pe Robin Molnar de cand am fost în #VizitainHD. Acolo l-am întâlnit pentru prima dată și mi s-a părut un tip ok. E un blogger ale cărui postări le-am mai citit din când în când; modul interesant de abordare a subiectelor e de vină.

Dar acum mă simt nevoit să îi spun că a gresit! Spun asta nu pentru că am votat eu cu nu-știu-cine iar el cu ceilalți (presupun). Stiu că politica, ca și religia, naște contradicții de neimagunat atunci când lumea nu este dispusa să asculte părerea altuia. Chestiile astea nu țin de corect sau greșit, de bine sau rău. Politica e plină de nuanțe, de tonuri de gri.

Dragă Robințel, ai greșit când m-ai făcut prost doar pentru simpla mea alegere politică. Ai greșit când m-ai făcut prost pentru faptul că nu susțin același politician ca și tine. Dar poate am votat doctrina politică și planul pentru România susținut de un anume politician; pentru asta greșești să mă categorisești ca fiind prost. Am ieșit la vot, în loc să zac toată ziua în pat, iar pentru asta greșești să mă faci prost. (Poate) Am făcut o alegere proastă în ziua votului, dar pentru asta tot greșit e să mă numești prost.

Dar te-am iertat! Pentru că înțeleg că suntem diferiți. Pentru că înțeleg că avem viziuni diferite. Pentru că înțeleg că nici tu nu mai poti să fii condus de incompetenți.

„Sunt definit de acţiunile mele, de deciziile pe care le iau sau de lucrurile pe care uneori evit să le spun”. Asta spui despre tine în pagina Despre a blogului personal. Eu spun să faci ceva, decât să mă faci prost!

Femei si barbati (I)

Diferențele între sexe exista pe toate palierele existenței, inclusiv în comunicare. Există cursuri speciale de comunicare „gender based”, așa că e normal ca uneori să existe neînțelegeri ale mesajului transmis/receptat.

Nu îmi propun să adopt o poziție defensivă pentru „sexul tare” – ce „tare” sună asta – ci doar să prezint atitudinea masculină în speranța cum că va fi înțeleasă și, de ce nu, acceptată de „sexul slab frumos”.

Dragele noastre, atunci când ne dorim să vă facem un cadou – motivul e irelevant în cadrul discuției de azi; poate urmărim ceva, poate am făcut ceva sau poate fără motiv – ne dăm de ceasul morții să alegem ceea ce vă place. Ei bine, eu nu mai fac cadouri care vă plac, ci adopt un alt principiu de a-l alege. Iti cumpăr ceva anume pentru că „m-a făcut să mă gândesc la tine!” sau „mi-a amintit de tine!” sau „îmi amintește de noi!”.

Dacă nu îți plac cerceii, să știi că i-am luat pentru ca m-au facut sa mă gândesc la tine. De ce mai ai și pretenția să fiu la curent cu trendurile în materie de accesorii? Și dacă nu-ti place cartea pe care ți-am dăruit-o, acceptă faptul că am cumpărat-o pentru că imaginea de pe copertă m-a făcut să mă gândesc la noi!

Educatia pietei versus deserviciu personal?

In economia capitalistă sunt formate două tabere: vânzatori și cumpărători. E o denumire generică, ce poate cuprinde, atât de o parte cât și de cealaltă, nuanțe, în funcție de modul în care tu, ca aparținând a uneia dintre tabere, te simți confortabil. Poți să fii companie, furnizor, partener, buyer, freelancer, advertiser, marketeer sau orice vrei tu sa fii, dar ca esență ești vânzător sau cumpărător.

Bloggerii sunt atât vânzători cât și cumpărători. Fiecare banner, articol, afiliere, link sau orice altceva poate fi urmare a unei tranzactii. Si cum nu toate tranzacțiile merg așa cum ne-am propus, există situații în care plata pentru serviciile prestate de către blogger nu se mai efectuează. Sau chiar dacă reușești să încasezi, treci printr-un proces de târguială/țigăneală intens.

Astfel de articole sunt benefice pentru comunitatea blogosferică, dar într-o oarecare măsură. De ce spun asta? Pentru că eu mă ghidez după ideea că în lume totul se negociază. Cum să nu negociezi? Pe cât de normal ți se pare ție să ai o listă de prețuri, mie mi se pare în aceeași măsură firesc să încerc să negociez. Mă simt îngrădit și neconfortabil să colaborez cu cineva care îmi spune: „Asta primești, asta costă!”.

Pentru mine, cei care folosesc expresii precum „valoarea reala a serviciului” omit un aspect important al prețului: valoarea propriei persoane. Si de ce să dai valoare propriei persoane, valoare pe care o reflecți în preț, dacă nu ai încredere în tine să poți negocia. Sigur, nu vinzi negociere; de ce ai avea nevoie de abilitatea asta? Pentru că vrei să vinzi. Tranzacțiile interumane presupun negociere.

Așa că te întreb: părerile exprimate despre clienții care negociază – clienți pe care în îi numim dificili, în general – sunt educație a pieței sau îți aduc un prejudiciu personal de imagine?

Sursa foto

Tu ai bicicleta?

Anul trecut, în septembrie, am participat, în calitate de înotător, alături de Irimia Dragoș Andrei (alergător) și Robert Cadar (ciclist), la Triathlon Challenge Mamaia. A fost prima experiență de acest gen la care am participat, ocazie cu care „m-am îmbolnăvit” de microbul acestui gen de competiție. Vinovați sunt Blogal Initiative (ei m-au trimis) și Bogdan Antohe și Claudia Sofron de la Smart Atletic (ei m-au primit).

Acum, că s-a terminat anul dar și vacanța dintre ani, începem în forță. Si începem din timp. Cu ce? Cu pregătirile pentru ediția viitoare a Triathlonului de la Mamaia. Anul acesta voi face echipă cu Olivia (la înot) și Ionela (la alergare) – eu rămânând ca ciclist – la proba de ștafetă mixt. Așa se întâmplă după ce te „molitsești” de acest microb: îți faci propria echipă, participi câțiva ani, iar apoi începci să termini singur tot triatlonul.

Așadar, pentru că nu am bicicletă, vă întreb pe voi dacă nu cumva aveți vreo bicicletă de sosea care stă ascunsă prin pod, pe la țară sau prin uscatorul blocului. Sau poate știți pe cineva care ne poate ajuta cu un astfel de „instrument” pentru antrenamente si participare. Apropos, echipa noastră nu are nici nume, nici cauză pentru care să lupte. Dacă ne ajuți cu suportul tehnic, poate vii si cu o idee pentru nume.

Deci… tu ai bicicletă? Imprumut-o nouă dacă nu o folosești!

Un nou inceput

De pe 24 decembrie, anul trecut (deja), și până astăzi toate rețele sociale au fost invadate de fotografii cu Moș Crăciuni, clopoței, cadouri, artificii, imagini cu „2014” sau orice altă imagine în care toată lista de prieteni este tag-uită.

Alții iși fac analize ale anului ce tocmai s-a încheiat și planuri pentru viitor, evaluari ale performanțelor lui 2013 și forecast-uri pentru 2014. Unii le prezintă deschis, la vedere, fără ezitări; alții vorbesc despre ele cu discreție, păstrând unele chiar doar pentru ei.

Oricărei tabere ai aparține, îți doresc un an mai bun. Iți doresc un an în care să te ții de promisiunile care le faci, mai ales ție însuți/însăți. Iți doresc un an în care să zâmbești mai mult. Iți doresc un an în care să ajungi să faci ceea ce îți place (dacă  încă nu o faci). Iți doresc un an în care să excelezi în ceea ce faci.

Un an nou fericit!

Sursa foto